Some-mainonta
Tavoita some-mainonnalla potentiaalinen asiakkaasi niissä some-kanavissa, missä hän viettää aikaa.
- Koti /
- Some-mainonta /
Eri kanaviin mukautuvaa some-mainontaa
Some-mainonta kattaa terminä kaikki mahdolliset some-kanavat, mutta se ei tarkoita, että samanlainen mainonta toimisi useissa kanavissa.
Tehokkaan some-mainonnan muodostaminen vaatii eri kanavien ja mainosmahdollisuuksien tuntemista sekä niiden luovaa mukauttamista eri kanaviin sopivaksi.

Some-mainonta
Näin muodostamme some-kampanjoita
Some-kampanjoiden toimiminen pitkällä aikavälillä vaatii suunnitelmallisuutta, uusia ideoita ja uskallusta kokeilla uutta.
Lue avattavista laatikoista meidän tavoista toteuttaa tehokasta some-mainontaa.
Muodostaessamme mainonnan kokonaisuutta, käymme kanssasi läpi, miltä näyttää asiakkaan tyypillinen ostopolku yrityksesi kanssa toimiessa.
Huomioimme ostopolun eri vaiheet suunnittelussa, jotta mainonta tukee yrityksesi toimintaa mahdollisimman hyvin.
Jokainen some-kanava on omanlaisensa, jolloin tehokkaat mainokset voivat näyttää erilaisilta eri kanavissa.
Jos etsit some-mainonnan tekijää, joka laittaa mainonnan käyntiin ja antaa sen pyöriä omillaan, emme ole sinua varten.
Meidän periaate mainonnassa on löytää yrityksen nykytilanteeseen suhteutettuna tuottavimmat ratkaisut. Saavutettujen tulosten myötä haluamme kehittää mainontaasi yhä tuottavammaksi ja kokonaisvaltaisemmaksi koneistoksi, joka tukee liiketoimintasi kasvua.
Tärkeimpien avainlukujen raportointi pitäisi olla nykyään kaikessa digimarkkinoinnissa jo itsestäänselvyys.
Avainlukujen lisäksi tiedotamme myös tehdyistä toimenpiteistä ja olennaisista huomioista. Ja tapahtui mainonnassa mitä tahansa huomionarvoista, varmistamme, että pysyt ajan tasalla.
Toteutamme mainonnan aina yrityksesi omalla tilillä, jolloin sinulla on aina pääsy omaan dataasi — vaikka et haluaisi jatkaa yhteistyötä.
Emme sido sinua pitkillä sopimuksilla
Mainonnan sopimuksemme ovat aina toistaiseksi voimassaolevia. Vaalimme pitkiä asiakassuhteita irtisanomisaikojen sijaan mielummin lunastamalla lupauksemme — tuottamalla tehokasta mainontaa.
Miten etenemme some-mainonnassa?
Palvelumme perustuu tiedon kasaamiseen ja sen suunnitelmalliseen hyödyntämiseen mainonnan toimenpiteissä.
Kuukausittaiset toimenpiteemme keskittyvät kampanjoiden aktiivisen kehittämisen lisäksi myös yrityksen mainonnan kokonaisvaltaiseen kehittämiseen ja aiempien suunnitelmien jatkojalostamiseen.
PROSESSI

Yrityksen toimintaan tutustuminen
Ennen kampanjan suunnittelua tutustumme ensin yrityksesi toimintaan, aiemmin tehtyyn markkinointiin sekä mahdollisiin tietoihin kohderyhmästä.
Syvempi ymmärrys kokonaiskuvasta auttaa meitä hahmottamaan miten mainontaa tulisi tässä vaiheessa lähestyä.

Nykytilanteeseen osuva suunnitelma
Suunnitelman muodostuksessa listaamme ylös yrityksesi tavat toimia, aiemmat tulokset sekä mainontaa varten käytössä olevat resurssit.
Ymmärtämällä kokonaisvaltaisesti yrityksesi nykytilan, muodostamme mainonnalle suunnitelman, joka tukee toimintaasi parhaalla mahdollisella tavalla.

Mainosten
toteuttaminen
Toteutamme lähtökohtaisesti aina useamman mainoksen samaan kampanjaan, jotta mainosten tehokkuutta voidaan vertailla keskenään ja saamme samalla hyödyllistä tietoa kohderyhmästä.
Näin varmistamme, että mainontaa voidaan jatkuvasti kehittää datan pohjalta ja voimme tarjota kattavasti tietoa.

Mainonnan kehittäminen ja raportointi
Mainonnan aloittamisen jälkeen seuraamme ja kehitämme kampanjoita aktiivisesti. Raportoinnin yhteydessä esittelemme tulosten lisäksi myös omia havaintojamme sekä mahdollisia jatkotoimenpiteitä.
Käyttämämme some-mainonnan kanavat
Sopiva mainoskanava valitaan tapauskohtaisesti
Facebook-mainonta palvelee monenlaisia yrityksiä ja tavoittaa vielä nykypäivänäkin laajasti eri ikäryhmiä.
Instagram-mainonta toimii usein kätevästi yhdessä Facebook-mainonnan kanssa, mutta hyvin toteutettuna tuottaa kovia tuloksia yksinäänkin.
LinkedIn-mainonta on erityisesti muiden yritysten tavoittamiseen loistava kanava sen uniikkien kohdennustapojen ansiosta.
Case studyt