Lisää yhteydenottoja ja myyntiä Google- ja some-mainonnalla

Yksi markkinoinnin vanhimmista ja tärkeimmistä osa-alueista on tietenkin mainonta. Nykyään mainontaa tehdään jatkuvasti enemmän verkossa, oli sitten kyse erillisistä nettisivuista, Googlesta tai sosiaalisesta mediasta.

Mainonnassa on aina tärkeää tuntea käytettävä mainoskanava sekä potentiaaliset asiakkaat, jotta saadaan luotua mahdollisimman tehokas mainos. Verkkomainonnan ehdottomana etuna on se, että tuloksia voidaan seurata ja mainosta voidaan kehittää tai jopa vaihtaa, jos se ei vastaa tavoitteita.

Mainoskanava kannattaa aina valita yrityksen toiminnan, tavoitteiden ja tavoitellun kohderyhmän mukaan sen sijaan, että yrittää vain toimia kuin muut. Meillä on laaja käsitys erilaisista mainostustavoista ja mainoskanavista. Jos olet kiinnostunut mainostamaan yritystäsi verkossa, voit hyvin ottaa meihin yhteyttä ilman tietoa siitä, missä kanavassa haluaisit mainostaa.

Palvelumme verkkomainontaan

Google-mainonta

Tavoita potentiaaliset asiakkaasi Googlessa, kun he etsivät palveluntarjoajaa. Google on yksi tehokkaimmista mainostuskanavista, koska lähes kaikki käyttävät Googlea arjessaan ja mainoksia voidaan esittää juuri silloin, kun asiakas on valmis ostamaan.

Instagram-mainonta

Kasvata Instagram-kanavaasi tai myy palveluitasi visuaalisissa mainoksissa. Instagram-mainonta tavoittaa tehokkaasti monenikäisiä asiakkaita ja mainosten näyttämistä voidaan kohdentaa tarkemmin henkilöille, jotka sopivat tavoiteltuun kohderyhmään.

Facebook-mainonta

Lisää näkyvyyttä, yhteydenottoja ja myyntiä Facebookin avulla. Facebook-mainonta voidaan kohdentaa henkilöille, jotka sopivat tavoiteltuun kohderyhmään ja Facebookin laajat mahdollisuudet kuva- ja videomainoksille tekevät siitä loistavan valinnan useille yrityksille.

Haluaisitko mainostaa yritystäsi?

Ennen yhteydenottoa sinun ei tarvitse tietää missä kanavassa haluat mainostaa, vaan voimme määrittää sen yhdessä kartoituskeskustelun pohjalta. Ota yhteyttä, niin katsotaan miten voimme auttaa sinua.